Vóór 15 uur bestellen, zelfde werkdag verzonden!

Gratis proefdruk? vul code 'proefdruk' in.

Altijd gratis enveloppen!

Betalen met iDEAL, bezorging door PostNL en DHL

Veel gestelde vragen

Mijn bestellingen:

Ik wil mijn producten zelf afhalen, kan dat?
Tuurlijk! Kies voor afhalen tijdens het bestelproces. Aangezien veel producten niet op onze locatie worden geproduceerd duurt de levering evenzo lang als directe bezorging bij jou thuis.

Ik wil van tevoren graag een proefdruk, kan dat?
Ja hoor! Je kunt zoveel gratis proefdrukken aanvragen als je wilt. Tipje vanuit ons: werk in je opmaak met fictieve gegevens, dan blijft de layout hetzelfde voor als je later de echte gegevens invoert. (Zoals naam, datum, gewicht en lengte.)

Zijn dan alle proefdrukken gratis?
Zeker! Iedere proefdruk is gratis* mits je de kortingscode 'PROEFDRUK' gebruikt. Ook een tweede en derde proefdruk is helemaal gratis! (Wij vertrouwen er dan wel op dat het echt proefdrukken zijn: bemerken wij misbruik dan kunnen wij je bestelling annuleren.)
Met uitzondering van geboorteposters en magneetkaarten.

Waar vraag ik een gratis proefdruk aan?
Je hebt je ontwerp klaar? Tijd voor een gratis proefdruk. Log in op onze website met jouw persoonlijke gegevens. Ga naar ‘Online project openen’ daar staat jouw opmaak. Rechts onderin open je het ontwerp door het ‘blauwe vinkje’ aan te klikken. Was je al bezig in de ontwerptool volg dan vanaf nu de volgende stappen. Rechtsboven klik je op de bestellen knop. Vul jouw persoonlijke gegevens in. Je project wordt nagekeken op (eventuele) fouten. Als je ontwerp is goedgekeurd dan gaat het door naar de winkelwagen, daar kun je het aantal invullen. Voor die gratis proefdruk vul je bij aantal 1 in, kies hier ook meteen de papiersoort voor het kaartje. En klaar! Wij gaan dan aan de slag met jouw gratis proefdruk.

Als mijn ontwerp klaar is moet ik dan ook meteen bestellen?
Nee, pas als jouw ontwerp definitief klaar is. Tussendoor kun je zo vaak inloggen en aan je ontwerp sleutelen als je zelf wilt. Met de ‘ga verder’ knop kom je bij de volgende stap terecht. Bij stap 2 kun je je aflever- en factuuradres bekijken/ wijzigen. Hier selecteer je ook de gewenste verzendmethode. Bij stap 3 zie je het overzicht van jouw gegevens en de bestelling. Hier kies je ook de betaalmethode. Klik je vervolgens op "bevestig je bestelling" dan word je doorgestuurd naar een externe betalingspagina. Heb je 1 exemplaar geselecteerd en dus een gratis proefdruk, dan word je direct doorgestuurd naar de 4e en laatste pagina. Op deze pagina zie je de referentie van de bestelling staan. Klaar!

Wanneer moet ik dan mijn kaarten bestellen?
Als het gaat om een geboorte dan bestel je deze pas nadat jouw trots is geboren en je de gegevens in het ontwerp compleet hebt gemaakt.

Oeps te weinig besteld, kan ik nabestellen?
Nog meer kaartjes nodig? Jammer, maar hiervoor moet je echt een nieuwe bestelling plaatsen (met een minimum van 10 stuks). Tel van tevoren daarom goed hoeveel personen jij een kaart wilt sturen. (zelf, voor later, kraamhulp, buren, collega’s etc. ) Je kunt dan beter iets te veel bestellen dan achteraf te kort komen. De gemiddelde bestelling in Nederland is 80 stuks.

Krijg ik gratis enveloppen bij mijn kaarten??
Ja hoor, standaard krijg je 120 grams witte enveloppen bij je kaarten.

Kan ik de enveloppen eerder krijgen?
Ook dat is mogelijk.
Klik hier!

Betalen:

Welke betaalmethode hanteren jullie??
Op dit moment hanteren wij 1 veilige betaalmethode en dat is IDEAL! Met IDEAL kun je vertrouwt, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. Als je een rekening hebt bij een van de volgende banken, dan kun je direct gebruik maken van IDEAL zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden: ABN AMRO, Rabobank, ING Bank, Fortis Bank, Friesland Bank, SNS Bank, SNS Regio Bank, ASN Bank en Triodos Bank.

Is jouw betaling binnen dan komen wij meteen in actie!

Oplossingen:

Heb ik iets speciaals nodig om te kunnen werken met het programma?
Nee, je hoeft niets te downloaden of te installeren. Je werkt veilig in de cloud aan je ontwerp.

Waarom moet ik me registreren?
Het is voor jouw veiligheid dat alleen jij bij je ontwerp kan komen. Met je account sla je het ontwerp op, open je het en kun je het zo vaak als nodig bewerken.

Welke mogelijke bestandstypen kan ik gebruiken?
.PNG of .JPG bestanden (zonder transparantie!) Is je foto of afbeelding van een te lage kwaliteit (DPI), dan wordt dit aangegeven in het programma. Zelfs een foto of afbeelding van je Facebook of Instagram account kun je gebruiken.

Levering:

Welke levertijd hanteren jullie en wat zijn de verzendkosten van kaarten?
Bestellingen van eigen ontwerp kaartjes die vóór 15.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden dezelfde werkdag nog verzonden.
Bestel je in het weekend, dan wordt deze de maandag erna verwerkt. Tijdens feestdagen en vakanties kan het gebeuren dat we een extra werkdag nodig hebben. De verzendkosten voor een pakketje binnen Nederland zijn € 7,00.

Kijk bij bezorgen en leveren voor meer details.

Contact:

Geen antwoord op je vraag gevonden. Bel, mail of chat met ons.
Wij staan voor je klaar!

Uitsluiting herroepingsrecht volgens artikel 10 van onze algemene voorwaarden
Echtmijnkaart.nl (werknaam van Accuraat Grafisch Adviesbureau / Drukkerij Accuraat) levert uitsluitend kaarten en fotoproducten die naar je eigen wensen (klantspecificaties) geproduceerd worden en duidelijk op jouw persoonlijke behoeften afgestemd zijn. Daarom is er geen wettelijk herroepingsrecht van toepassing. Uitsluiting herroepingsrecht volgens artikel 10 van onze algemene voorwaarden.

Echtmijnkaart.nl maakt gebruik van cookies om de website te optimaliseren en om statistieken te verzamelen en analyseren. Lees meer over ons cookiebeleid