Vóór 15 uur bestellen, zelfde werkdag verzonden!

Gratis proefdruk? vul code 'proefdruk' in.

Altijd gratis enveloppen!

Betalen met iDEAL, bezorging door PostNL en DHL

Klachten

Heel vervelend als je een klacht hebt! Toch willen wij voor jou tot het uiterste gaan! Vriendelijk verzoeken wij jou om je klacht duidelijk te omschrijven en deze aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij bespreken jouw klacht om vervolgens naar ieders tevredenheid een oplossing te bieden.

Onze gegevens:
Echtmijnkaart.nl
Bonenkamp 2
6681 MS Bemmel
Telefoonnummer: 0481-451933
E-mail: info@echtmijnkaart.nl
Wij zijn bereikbaar op maandag van 11.00-18.00 uur, dinsdag t/m donderdag van 9.00-18.00 uur en vrijdag van 9.00-17.30 uur.

Wij zullen je klacht na ontvangst bevestigen en binnen 14 dagen beantwoorden. Is de klacht complex van aard, dan hebben we wat meer tijd nodig. Dat laten we je uiteraard weten. Ben je niet gelukkig met gehele gang van zaken, dan kun je ook contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar echtmijnkaart (Drukkerij Accuraat) bij is aangesloten. Biedt dit onverhoopt nog steeds geen bevredigende oplossing, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Maar zo ver willen wij het uiteraard niet laten komen!

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ( http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geld terug garantie als het product niet voldoet
Onze producten en diensten moeten voldoen aan de gesloten overeenkomst, logisch! De vermelde specificaties moeten ook overeenkomen, het geheel moet voldoen aan redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de koopovereenkomst bestaande wettelijke bepalingen en overheidsvoorschriften. Voldoen deze niet? Laat het ons meteen weten. Ben je ontevreden over onze dienstverlening of het ontvangen product? Wij sturen je een nieuw product of je krijgt je geld terug. Hoe doe je dat: Fotografeer het product waarover je niet tevreden bent. Stuur de foto naar info@echtmijnkaart.nl Wij zoeken met jou contact en lossen het op! Binnen maximaal 48 uur kun je een reactie van ons verwachten.
Let op: Bovenstaande kunnen wij alleen doen als het door ons geleverd product gebreken vertoont welke ontstaan zijn tijdens het productieproces. Dit geldt dus niet als je zelf een fout hebt gemaakt in je ontwerp, de foto van te lage kwaliteit is of je het product bij nader inzien niet mooi vindt. Vraag daarom altijd voor kaarten de gratis proefdruk aan. Geen verrassingen achteraf!

Ik heb mijn product ontvangen maar ben niet tevreden
Bij foto producten kunnen wij klachten alleen in behandeling nemen wanneer het gaat om gebreken welke ontstaan zijn tijdens het productieproces. Dit geldt dus niet als je zelf een fout hebt gemaakt in je ontwerp, de foto van te lage kwaliteit is of je het product bij nader inzien niet mooi vindt.

Mijn product is beschadigd aangekomen, wat nu?
Neem meteen contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@echtmijnkaart.nl, beschrijf de aard van de beschadiging en stuur een foto mee. Wij doen een melding aan DHL of GLS. Vaak sturen wij je meteen een nieuw product toe.

Mijn product is nog (steeds) niet aangekomen
De bezorger kan vertraagd zijn. Heb je bij je bestelling de juiste bezorggegevens opgegeven? Je kunt dit checken door in te loggen. Of de bezorglink aan te klikken. Klopt alles en is je bestelling over enkele dagen nog niet bezorgd, neem dan contact met ons op.

Ik heb niet alle producten ontvangen
Het komt voor dat om productietechnische en logistieke redenen sommige projecten apart worden verzonden. Het kan dus inderdaad voorkomen dat niet alles in 1 keer geleverd wordt.

Nog even voor de duidelijkheid aangaande jouw eigen verantwoordelijkheid
Wij willen wel duidelijk zijn. Sommige zaken zijn echt eigen verantwoordelijkheid. Met name de kwaliteit van beelden zoals eventuele foto’s die je zelf hebt geüpload, de juistheid van aflever gegevens en teksten die jij zelf in je kaarten hebt gebruikt. Hiervoor kunnen wij nimmer verantwoordelijk gehouden worden. Vraag daarom altijd voor kaarten de gratis proefdruk aan. Geen verrassingen achteraf!

Klachten over verzending
Kijk op onze speciale pagina over verzending voor meer informatie.

Veiligheid bij bestellen en betalen
De website van echtmijnkaart.nl werkt natuurlijk met de beveiligde SSL-verbinding. Dit houdt in dat jouw bestelling, gegevens en betaling veilig tot stand komt. Bij ons betaal je ook via iDeal, veilig in je vetrouwende bankomgeving. Het mooie is, al die veiligheid kost jou niets extra’s.

Milieukeur en FSC-keurmerk
Het door ons gebruikte papier en andere materialen zijn altijd milieukeur. Zo heeft al ons papier het FSC-keurmerk. Dit betekent dat het papier afkomstig is van hout uit duurzaam beheerde bossen.

Echtmijnkaart.nl maakt gebruik van cookies om de website te optimaliseren en om statistieken te verzamelen en analyseren. Lees meer over ons cookiebeleid